Postup spolupráce je velmi jednoduchý: seznámíte nás se svým sortimentem, sdělíte požadovanou skladovací plochu a další specifikace. O vše ostatní se postaráme my: připravíme skladovací prostory, vyškolíme personál a zorganizujeme první dodávku zboží. V rámci našich logistických služeb se pak postaráme o všechny vaše objednávky. Bude také poskytována zákaznická podpora a transparentní reporting
Komplexní logistické služby: příjem a naskladňování zboží, zpracování a odeslání objednávek, vyřízení případných vratek, zákaznická podpora atd.
PŘÍJEM, KONTROLA A NASKLADNĚNÍ ZBOŽÍ
Zboží převezmeme od dopravce, zkontrolujeme a poté pečlivě uložíme na předem určeném místě. Pracovníci skladu přidělí zboží interní ID a okamžitě je zaevidují do skladového systému
SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY AŽ DO MÍSTA URČENÍ
O vaši objednávku se staráme, dokud se nedostane do rukou spokojeného zákazníka. Celý proces můžete sledovat ve speciálním programu
DODÁNÍ ZÁSILKY KONEČNÉMU ZÁKAZNÍKOVI
Připravené zboží ve stanoveném termínu předáme zvolenému dopravci k doručení zásilky vašemu zákazníkovi
PŘÍJEM A ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Po propojení vašeho internetového obchodu s naším programem zaevidujeme objednávku zákazníka. Zaměstnanci skladu objednané zboží odeberou, řádně zabalí a připraví k odeslání
ZÁKAZNICKÁ PODPORA
Náš odborník je po celou dobu procesu k dispozici na telefonu, aby ho zákazníci mohli kontaktovat
ZPRACOVÁNÍ VRATEK
Některé objednávky jsou nakonec vráceny. I s tím vám pomůžeme. Vrácené zboží přijmeme, uskladníme a informujeme vás o tom prostřednictvím zmíněného programu